Volgen

Handtekening instellen

 

Je kunt instellen dat er automatisch een handtekening wordt geplaatst wanneer je een nieuw bericht begint en/of reageert op een bericht.

 

Dit kan je hier https://outlook.office.com/mail/options/mail/messageContent  invoeren of aanpassen.
Of je klikt op het tandwieltje (instellingen) rechts boven in outlook online (in je webbrowser Edge, FireFox of Chrome). 

Je kunt vervolgens in het zoekveld "hand" typen en E-mailhandtekening klikken.


mceclip0.png

 

Vervolgens zie je het veld waar je jouw handtekening kan vormgeven. 
Vink hierbij ook aan dat je handtekening bij ieder nieuw bericht wordt toegevoegd.
Je kunt er ook voor kiezen dat deze automatisch wordt toegevoegd bij beantwoorden en doorsturen van berichten. 

handtekening.png

 

 

Als laatste stap druk je op opslaan. 

 

 

Vul je handtekening in volgens de richtlijnen van onze organisatie 
zie bijlage (helemaal onderaan in dit Artikel, kopieer en plak deze in het scherm en pas deze aan)


mceclip0.png

 

 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.