Het algemene proces van productbestelling is als volgt:
- Maak het plan aan
- Maak een doel aan
- Maak een actie aan van type Maatwerkvoorziening
- Voer het product en de relevante informatie
- Sla het plan op
- Ga naar de bestelling bij het "Winkelmandje"
- Vul de productbestelling aan met het volume en de leverancier (LET OP: Druk niet op Bestellen!)
- Ga terug naar het plan en exporteer dit
- Het uitgedraaide plan kan ter ondertekening naar de client
Pas wanneer het plan ondertekend terug is, kan op Bestellen geklikt worden bij het "Winkelmandje"
PRODUCTBESTELLING: velden grondslag, activiteiten en opmerkingen
De velden grondslag en activiteiten mogen leeg blijven.
In het veld opmerkingen noteer je de gevolgen voor de huidige indicaties die deze inwoner heeft. Dus of het een wijziging of verlenging betreft, of er indicaties moeten worden stopgezet of dat deze indicatie ‘bovenop’ de huidige indicaties moet komen. Deze informatie wordt via dit veld aan de backoffice doorgegeven zodat zij weten wat ze moeten doen.
Gebruik dit veld ook als de ‘bestelling’ met SPOED moet worden afgehandeld.
PRODUCTBESTELLING: direct inzetten zonder plan
Via de knop ‘nieuw’ kun je direct een productbestelling inzetten zonder plan. Doe dit alleen in uitzonderlijke spoedsituaties waarin er zeer snel gehandeld moet worden en er een voorziening ingezet moet worden zonder dat je tijd hebt om een plan met de inwoner te maken.
0 Opmerkingen