Volgen

Afdrukken als je voor MEE werkt

Wanneer je voor MEE werkt en geen laptop van Sterker hebt, kan je niet inloggen via de knop Sterker. Hieronder lees je hoe je wel kan inloggen om te kunnen printen op de nieuwe printers van Sterker.

De agent installeren op je laptop

Neem contact op je de ICT-afdeling van MEE om de uniFLOW SmartClient te laten installeren op je laptop. Alleen zij kunnen dit. De link naar dit installatiebestand wordt afzonderlijk naar je gemaild. Heb je geen mail gehad? Neem dan contact op met support@sterker.nl.

Inloggen op de uniFLOW SmartClient

  1. Wanneer de uniFLOW SmartClient opent krijg je een inlogscherm. Zie je dit scherm niet? Open uniFLOW dan handmatig via het startmenu.
    mceclip0.png
  2. Klik bovenaan in het veld e-mail. Typ hier je @meegeldersepoort.nl-e-mailadres (in het voorbeeld staat vijf.nu, dit mag je negeren). Klik op Doorgaan.
    mceclip1.png
  3. Er wordt nu een e-mail verstuurd naar je @meegeldersepoort.nl-adres. Ga naar je mail van MEE.
  4. Klik op de link Klik hier om uniFLOW Online te openen.
    mceclip0.png
  5. Je krijgt bericht dat de registratie is geslaagd.
    mceclip4.png
  6. Je kan nu het venster van de browser sluiten. Je krijg van uniFLOW nu twee codes toegemaild:
    - Een pincode. Deze gebruik je om in te loggen op de printer
    - Een pasregistatiecode. Deze kan je eventueel gebruiken om een NFC-pasje te koppelen om je mee aan te melden. Deze kan je negeren omdat we deze bij Wel.kom niet gebruiken. 

Heb je vragen of ervaar je problemen met printen via uniFLOW? Dan kan je mailen naar support@sterker.nl

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.