Via de volgende stappen kun je inloggen op de helptelefoon van Sterker:
1. Download de Vodafone One App via de Bedrijfsportal (te herkennen aan het volgende icoontje):
2. Open de Vodafone One App door op het volgende icoontje te klikken:
3. Log in met de inloggevens van de helptelefoon en klik op "Meld aan":
4. Het adressenboek wordt automatisch geopend. Ga in onderste balk waar de knoppen "contacten, profiel, gesprekkenlijst en instellingen staat) naar het kopje "Instellingen" (zie geel gearceerd):
5. Klik op "Kantoor op afstand":
6. Type je mobiele nummer (06.....) in onder het kopje "Telefoonnummer" en zet het schuifje bij "Kantoor op afstand" om (het icoontje wordt rood):
Test tot slot of de doorschakeling werkt door met een ander toestel het nummer van de helptelefoon te bellen. Als het goed is komt dit telefoontje binnen op je zakelijke mobiele toestel.
7. Na afloop van je beldienst log je de app uit door op "Instellingen" te klikken en te kiezen voor de optie "Account informatie":
8. Klik op "Meld af" en wacht tot het inlogscherm verschijnt:
0 Opmerkingen