Op je Iphone staat een Apple ID. Hier hoort een wachtwoord bij.
Wanneer je op advies van support@sterker.nl een aantal wachtwoorden geprobeerd hebt en deze werken niet moet je het volgende doen.
Hieronder volgen een aantal opties:
- Wachtwoord wijzigen
en Wachtwoord vergeten.
Wachtwoord wijzigen
- Ga naar Instellingen
- Klik op je naam waar Apple Id, iCloud, iTunes Stor... staat
- Klik op wachtwoord en beveiliging
- Klik op wijzig wachtwoord
- Voer vervolgens je Iphone-toegangscode in.
- Voer je nieuwe wachtwoord in en druk op wijzig.
- Wanneer je de vraag krijgt om uit te loggen bij andere apparaten is dat niet nodig, zolang ze in je eigen beheer zijn. En druk je dus op Log niet uit.
Heeft bovenstaande niet gewerkt, dan moet er op wachtwoord vergeten gedrukt worden.
Wachtwoord vergeten
- Wanneer je de vraag krijgt in te loggen (bijv. bij het installeren van een app) en een aantal keren niet het juiste wachtwoord in toets krijg je de optie wachtwoord vergeten te drukken.
Mogelijk krijg je de optie op een nieuwe aan te maken via het ontvangen van een email of
door op de knop Stel wachtwoord opnieuw in te drukken. - Wanneer je kiest voor de optie dat er een mail wordt gestuurd, kijk je in je mailbox en vol je daar de stappen. Wanneer je Stel wachtwoord opnieuw in krijgt en vervolgens dit scherm ziet
vul je hier je nieuwe wachtwoord tweemaal in en klikt op verder.
Mocht je er niet uitkomen, mail dan naar support@sterker.nl
0 Opmerkingen