Volgen

Andermans Agenda Toevoegen In Overzicht

Je kunt in je Agenda overzicht verschillende kopjes maken waarin je agenda's toevoegt, zoals agenda's van collega's, van ruimtes, van reserveringsmaterialen. Je kunt ze zelfs nog categoriseren in kopjes groepen.

  1. Ga naar de Agenda van Outlook
  2. Klik op agenda toevoegen
    mceclip0.png
  3. Klik op toevoegen vanuit adreslijst
    mceclip2.png
  4. Voer het emailadres in dat je wilt toevoegen. mceclip3.png
  5. Vervolgens kan je bepalen onder welke categorie je hem wilt opslaan. En Druk op toevoegen.
    mceclip4.png
  6. mceclip5.pngNadat het importeren is uitgevoerd druk je op kruisje mceclip6.png
  7. Vervolgens zie je in de linker kolom deze agenda ertussen staan. mceclip7.png
  8. Indien het beperkt is wat je kan zien, kan het zijn dat de rechten minimaal zijn ingesteld door die persoon.
  9. De ander persoon moet rechten aanpassen indien het akkoord is dat ze deze kunnen inzien. 
  10. zie handleiding: https://support.sterker.nl/hc/nl/articles/115002540629-Agenda-delen

 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.