1. De telefoon aanzetten
Schakel de telefoon in door op de aan-/uitknop te drukken.
1. De telefoon installeren
Druk als taal op Nederlands.
Druk als regio op Nederland.
Druk op Configureer handmatig.
Druk op het Wi-Fi-netwerk waarmee je wilt verbinden. Voer hierna het wachtwoord in, en druk op Verbind.
Je iPhone gaat nu activeren. Dit kan even duren.
Als je telefoon geactiveerd is zie je het scherm "Extern beheer". Druk op Volgende.
Wanneer de installatie van het profiel is voltooid, zie je de setup voor Touch ID. Indien je Touch ID wilt gebruiken druk je op Ga door en volg de instructies. Druk op Ga door wanneer Touch ID is ingesteld.
Maak nu een code aan. Wij bevelen een pincode van ten minste zes cijfers aan, of een wachtwoord bestaande uit letters en cijfers.
Zet locatievoorzieningen aan door op Zet 'Locatievoorzieningen' aan te drukken.
Kies je voorkeursweergave, Licht of Donker. Tik op Ga door.
Tik op Aan de slag om te beginnen.
3. Inloggen op het Bedrijfsportal
Om je telefoon op naam te zetten moet je even inloggen in het Bedrijfsportal. Begin door op pagina 2 het Bedrijfsportal te openen. Zie je deze nog niet? Geef je iPhone dan nog even een momentje om deze te downloaden. Dit gaat automatisch.
Druk op Aanmelden.
Voer je e-mail-adres in en druk op Volgende. Voer hierna je wachtwoord in en druk op Aanmelden.
Druk op OK en tik daarna op Sta toe.
📱 Veel plezier met je nieuwe telefoon!
❓ Q&A
Q: Waar is de App Store?
A: De App Store is verborgen. Bij Sociale Teams Helmond hebben er ervoor gekozen om de telefoons strakker te beheren. Dit betekend onder andere dat je niet zomaar zelf Apps kan installeren.
Q: Kan ik wel ergens apps vandaan halen?
A: Jazeker! In ons Bedrijfsportal kan je apps downloaden. Zie ook deze handleiding. Hier kan je apps downloaden zoals Google Maps, Spotify of apps die je in je werkzaamheden kunnen ondersteunen. Wil je een app die er niet tussenstaat? Stuur dan een berichtje naar support@sthelmond.nl.
0 Opmerkingen