Wanneer je voor VIJF werkt en geen Wel.kom-laptop hebt, kan je niet inloggen via de knop Wel.kom. Hieronder lees je hoe je wel kan inloggen om te kunnen printen op de nieuwe printers van Wel.kom.
De agent installeren op je laptop
Neem contact op je de ICT-afdeling van VIJF om de uniFLOW SmartClient te laten installeren op je laptop. Alleen zij kunnen dit.
Inloggen op de uniFLOW SmartClient
- Wanneer de uniFLOW SmartClient opent krijg je een inlogscherm. Zie je dit scherm niet? Open uniFLOW dan handmatig via het startmenu.
- Klik bovenaan in het veld e-mail. Typ hier je @vijf.nu-e-mailadres. Klik op Doorgaan.
- Er wordt nu een e-mail verstuurd naar je @vijf.nu-adres. Ga naar je mail van Vijf.
- Klik op de link Klik hier om uniFLOW Online te openen.
- Je krijgt bericht dat de registratie is geslaagd.
- Je kan nu het venster van de browser sluiten. Je krijg van uniFLOW nu twee codes toegemaild:
- Een pincode. Deze gebruik je om in te loggen op de printer
- Een pasregistatiecode. Deze kan je eventueel gebruiken om een NFC-pasje te koppelen om je mee aan te melden. Deze kan je negeren omdat we deze bij Wel.kom niet gebruiken.
Heb je vragen of ervaar je problemen met printen via uniFLOW? Dan kan je mailen naar support@welkom.nu.
0 Opmerkingen